expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 11 września 2013

Wpływ wagi na osiągi




Wynalazłam dziś w sieci stronę z kalkulatorem biegowym, który mnie trochę zasmucił.
Wg niego, na moim obecnym poziomie, przebiegnięcie maratonu zajęłoby mi 4,5 godziny (auć). Ale najbardziej zaskoczyła  mnie ta tabela:

















Nie spodziewałam się, że waga tak bardzo może ważyć na wyniku! Czas zabierać się za siebie i zrzucić jeszcze te 10 kg. Co to dla mnie – pozbyłam się już dwunastu, ha.

I tak mnie ta tabela zaintrygowała, że aż napisałam do szefa Bieganie.pl, Adama Kleina. Potwierdził a poza tym wspomógł bardzo ciekawym artykułem oraz wieloma cennymi wskazówkami dotyczącymi treningu. Dzisiejsze postanowienia:
1) więcej pompek, brzuszków, desek, wykroków, marszów, podskoków – słowem siła biegowa
2) dłuższe wybieganie w każdą niedzielę – docelowo 2 godziny easy run
3) więcej przebieżek i podbiegów
4) cały czas pilnuję diety, co by nie zaprzepaścić tego, co osiągnęłam + zrzucić jeszcze kilka kilogramów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz